7 Ekim 2013 Pazartesi

Venüs'ün Etkileri



"Söylüyorum abi size. Venüs'ün hareketi hepimizi etkileyecek. Bu hareket Güneş yönünde olduğu için çok büyük değişimler yaratacak. Hem aşk hayatı hem de iş hayatı bu değişimlerden nasibini alacak. Aslanlar çok dikkatli olmalı mesela. Evren onlar için çok büyük sürprizler hazırlıyor."

Yaklaşık yarım saattir konuşuyordu. Ortamdaki tüm kızlar da pür dikkat ona yoğunlaşmış, çıt çıkarmadan dinliyorlardı. O anlattıkça kızlar deliriyor, "Aaaa"lar, "Eveeeet, ben de onu hissediyorum"larla naralar atıyor; kızlar anlattıklarına delirdikçe bu daha da coşuyordu. Merkür, Venüs, Uranüs derken güneş sistemi gibi olmuştu ortam. O hiç bitmeyen bir şevkle anlatıyor, kızlarsa sürekli artan bir iştah ve dikkatle dinliyordu. Bizse adeta bir süs eşyası gibi orada duruyorduk. Bir ara ilkokul fen bilgisi dersinden aklımda kalan bilgileri toparlayıp "Ya Allah" diyerek konuya girmek istesem de, "Hahahahah" seslerini yükseltmekten öteye gidemedim. Çünkü "Astroloji" diyeceğim yerde "Astronomi" diyerek daha soyunma odasında gol yemiştim.

Ertesi gün, önceki gün süs eşyası olarak ortak bir kaderi paylaştığımız arkadaşlarla toplanıp "Çok Anlatan"ı dövmeye karar verdik. Bir yerde sıkıştırıp ağız burun dalacak, o çok sevdiği yıldızları çok daha yakında, kafasının üzerinde dönerken görmesini sağlayacaktık. Sonraki gün için sözleşip ayrıldık.

Ertesi gün okula gittiğimde yine aynı yerde "Çok Anlatan"ı ve kızları gördüm. "Çok Anlatanın" kafasında yıldızlar döndürmek için anlaştığımız arkadaşlar da onların yanındaydı. Tam, "Güzel, hedefe yakın kalıyorlar" derken, içlerinden birinin 'Çok Anlatan'ı onayladığını ve "Evet abi, ben de duymuştum" dediğine şahit oldum. Sonra bir diğeri, "Ben de internette araştırmıştım. Gerçekten de etkili oluyor. Yabana atılacak bir şey değil bu." dedi. Kan beynime sıçramıştı, daha dün dövmek için benimle sözleştikleri adamı şimdi onaylıyor ve ortamına yancı olmak için övüyorlardı. Sinirden bağırmaya başlayıp üzerlerine yürüdüm. Hep birlikte olup bana dillere destan bir dayak attılar. Mis gibi oldum.

O yıl boyunca 'Astrolojiyi Çok Övenler, Övmelere Doyamayanlar' grubu olarak takılıp astrolojiden ve hayatımıza kattıklarından bahsettiler. Beni döven grup da en az 'Çok Anlatan' kadar astrolojiyi övse de, yine de elde ettikleri sadece "Ya 'Çok Anlatan'ı gördün mü?" diyen kızlardı. Sonunda pes edip uzaklaştılar, kendilerini okula derse verdiler. 'Çok Anlatan' da mezun oldu.

Ben mi? Okula girin, okuldaki en popüler kafeyi sorup en köşedeki masaya bakın. Etrafına kızları toplamış bir şeyler anlatan birini göreceksiniz. İşte o benim.

Venüs'ün etkilerini kestirmek çok zor sonuçta.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder